суботу, 4 жовтня 2014 р.

Заява на постанову ДАІ (зупинка в не дозволеному місці, пропущення строку )


_________________ міськрайонний суд
(адреса суду)
Позивач: _______________________,
проживає: м.
_______________________
відповідач: ВДАІ міста
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
.................. року, близько 12 год. 40 хв., я, _________________________, рухався на своєму автомобілі марки «......» д.н.з. “номерний знак” по вул. ___________ в місті __________.
Під час руху мною було помічено ознаки несправності транспортного засобу, а саме системи керування автомобілем (рульового механізму), щоб не наражати себе і інших учасників дорожнього руху на небезпеку яка могла виникнути при відмові рульового механізму я здійснив екстрену зупинку транспортного засобу. Після зупинки мною було увімкнуте аварійне освітлення транспортного засобу згідно вимог правил дорожнього руху.
Одразу ж після вимушеної зупинки до мене підійшов інспектор ДАІ, сержант міліції _________________, сказавши, що я порушив правила дорожнього руху зупинившись в зоні дії знаку «Зупинку заборонено», на мої пояснення, що зупинку я здійснив вимушено в зв’язку з несправністю транспортного засобу та увімкнув «аварійне» освітлення транспортного засобу, як це і вимагається, інспектор проігнорував склавши постанову №_______ про адміністративне правопорушення, якою до мене було застосовано адміністративне стягнення у розмірі 255.00 гривень. Про мої права, щодо оскарження постанови мене повідомлено не було, як і не було вручено копію постанови. Також як видно із ксерокопії постанови її не було надіслано на мою адресу, а тому я не мав можливості ознайомитися з нею чи оскаржити у судовому порядку.
Запис в тексті постанови що, мені було вручено копію постанови .......... року і я відмовився підписатися не відповідає дійсності, поскільки копію постанови мені не давали і не пропонували отримати.
............. року на мою адресу прийшов виклик до Відділу державної виконавчої служби .............. районного управління юстиції для сплати 510.00 грн. штрафу. Прибувши у Відділ державної виконавчої служби Збаразького районного управління юстиції, щоб вияснити у зв’язку з чим з мене повинно бути стягнуто 510 грн. я зміг ознайомитися з потановою №_________ в справі про адміністративне правопорушення.
Тобто, у зв’язку з тим, що інспектором ДАІ не було мені вручено копії постанови, а також не було її надіслано згодом на мою адресу я був позбавлений можливості її оскаржити в судовому порядку, а тому вважаю неправомірним застосування в даному випадку ст.308 КУпАП за якою суму штрафу було подвоєно у зв’язку з несплатою, так як я не був повідомлений про необхідність сплати і не мав можливості оскаржити вищевказану постанову.
Також вважаю, що строк оскарження постанови був пропущений з поважних причин (відсутність можливості ознайомитися з постановою) і прошу поновити його.
З даною постановою не погоджуюсь, оскільки вважаю її незаконною з наступних міркувань:
Відповідно до п. 15.14. Правил дорожнього руху України У разі вимушеної зупинки в місці, де зупинку заборонено, водій повинен вжити всіх заходів, щоб прибрати транспортний засіб, а за неможливості це зробити – діяти згідно з вимогами пунктів 9.9-9.11 цих Правил.
Відповідно пункту 9.9 Правил аварійна світлова сигналізація повинна бути ввімкнена у разі вимушеної зупинки на дорозі.
Як вбачається з обставин справи всі необхідні дії мною було вчинено після здійснення аварійної зупинки транспортного засобу.
Факти викладені в позовній заяві мною пояснювались в усному порядку працівникам ДАІ та при винесенні постанови ними враховані не були.
З урахуванням викладено, керуючись вимогами ст. ст. 2, 17, 18, 106 КАС України, -
ПРОШУ:
Прийняти справу до провадження.
Поновити строк оскарження постанови № __________ від .........20.. року.
Скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення від ________________про притягнення мене ___________________ до адміністративної відповідальності згідно ч.1 ст.122 КУпАП.
Додаток:
копія позовної заяви на 1 арк.;
копія постанови на 1 арк.;
копія виклику на 1 арк.;
копія довідки на 1 арк.;
копія паспорта на 1 арк.;
копія квитанції про сплату судового збору на 1 арк.
(додатки в двох екземплярах).
Дата _________________ Прізвище

Немає коментарів:

Дописати коментар