середу, 8 березня 2017 р.

Папуга для самогону - пристрій, що вимірює міцність в реальному часі







йй
Для правильного відсікання «хвостів» і визначення моменту завершення дистиляції самогонникам важливо знати міцність спирту на виході. Народний метод - гнати, поки горить в ложці. Більш просунуті винокури ближче до кінця процесу переливають виходить продукт в малі колби невеликого обсягу, куди опускають спиртометр. Метод точний, але забирає багато часу. Домашні майстри знайшли спосіб автоматизувати цей процес, створивши «Папугу для самогону», який вимірює моментальну міцність (в режимі реального часу з деякою затримкою). Пристосування можна використовувати з дистилятором будь-якої схеми.
Папуга для самогонного апарату - пристрій для автоматичного і безперервного контролю міцності водо-спиртової суміші на виході з самогонного апарату (модуля охолодження). Теоретична база заснована на елементарній фізиці - закон сполучених посудин і архимедовой сили. Основна частина приладу виконана у вигляді наповненого самогоном циліндра, в якому плаває ареометр. Підводить дистилят від змійовика трубка з'єднана з посудиною в самому низу, що відводить в приймальну ємність - зверху.
принцип роботи попуги






Конструктивні особливості. 
Більшість «папуг» для спирту просто підставляються приймальною лійкою до самогонному апарату, але деякі моделі закріплюють до змійовика «наглухо» сполучними трубками. У першому випадку перевага в універсальності, у другому - вище надійність, оскільки немає ризику, що пристрій випадково перевернеться.
Іноді для підвищення точності «папуга» постачають термометром, що вимірює температуру рідини, а потім роблять поправку на фортецю в залежності від температури.
фото попугая з градусником
Термометр позволяє корректувати точність показів спиртометру по калькулятору нижче

Ми розглянемо вимоги до пристрою щодо безпеки і функціональності, не зачіпаючи питання пайки металів, вигину труб і нюансів з'єднання різних елементів.

1. Матеріал. Для виготовлення «папуги» підходить харчова нержавіюча сталь, мідь і скло. Деякі народні умільці роблять пристрій з пластмаси або сантехнічних труб, але потрібно враховувати, що пластик і інші матеріали при контакті зі спиртом виділяють шкідливі речовини. Найпоширеніший варіант - нержавіюча сталь.

2. Розміри. З одного боку, спиртометр повинен вільно плавати в колбі, не торкаючись дна і стінок посудини. З іншого, чим більший об'єм «папуги», тим нижче швидкість реакції системи на зміни фортеці рідини (зростає інертність).

Доводиться шукати оптимальні пропорції під конкретний ареометр. По висоті колба повинна бути вище використовуваного спірометра на 2-3 см і мінімум на 4-6 мм ширше в діаметрі його самій габаритної частини - дна з вантажем.





попуга

1 коментар:

  1. “Я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! В цій угоді Бенджамін та його команда пішли за мене. Він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким розворотом і завжди був доступний для мене, коли у мене були запитання (а в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! Він та його команда впорались із багато продавців у останню хвилину і невтомно працювали, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний співробітник з питань позик, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти у кожному, часто координуючись із моїм агентом за кулісами. Я відчував підтримку протягом усього процесу. Завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! Я б закликав Вас розглянути Бенджаміна Бріеля Лі для будь-якого виду позики. Пан, Бенджамін Лі Контактна інформація. Через WhatsApp + 1-989-394-3740 Електронна пошта - 247officedept@gmail.com.

    ВідповістиВидалити